مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 18:002024-01-07ورزشي

سالگرد درگذشت «جهان پهلوان تختی» (عکس)


پنجاه و ششمین سالگرد جهان پهلوان غلامرضا تختی یکشنبه 17 دی 1402 با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان، پیشکسوتان و دوست داران او امروز یکشنبه 1402 در ابن بابویه شهرری برگزار شد.

- نگرانی شدید اسراییل از حکم احتمالی دادگاه لاهه درباره نسل کشی در غزه 14 تبعه افغانستان در حادثه تروریستی کرمان شهید شدند جانشین فرمانده کل سپاه : موشک هایی ساخته ایم که سیستمی قادر به مقابله با آن ها نیست / در اوج قدرت نظامی قرار داریم میلاد کی مرام در نقش شهید شیرودی (+عکس) آغاز فروش انواع کامیون و کشنده بهمن دیزل (+جدول فروش و قیمت) رستم از شاهنومه رفت!/ تختی فکر می کرد نمی شود اما شد.

پیشکسوت پرسپولیس: خود قلعه نویی هم می گوید ژاپن قهرمان می شود آتش سوزی در اردوگاه آوارگان روهینگیایی در بنگلادش/ هزاران نفر بی خانمان شدند مدیران پرسپولیس امشب با برانکو مذاکره می کنند به زودی؛ اجرای حکم اعدام عامل حمله تروریستی شاهچراغ دستگیری دائرکنندگان 35 تارنمای توهین آمیز به شهدای واقعه کرمان آیا باید از عمامه صورتی بترسیم؟ رضا درویش: بازگشت لوکادیا به پرسپولیس منتفی شد اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص سرمربی و نقل و انتقالات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالگرد درگذشت «جهان پهلوان تختی» (عکس)

سالگرد درگذشت «جهان پهلوان تختی» (عکس)