مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:202024-01-02سياسي

قرارگاه اجتماعی توسعه محلات البرز را رقم خواهد زد


قرارگاه اجتماعی از ابتدا تاکنون منشأ بسیاری از تحولات بوده و به طور قطع با اراده ای که شکل گرفته، دست در دست یکدیگر بالاترین خدمت را به مردم خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در نشست با مدیران خانه محله های 66 گانه هدف قرارگاه اجتماعی استان که روز سه شنبه 12 دی ماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و گرامیداشت هفته بصیرت و همچنین چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: قرارگاه اجتماعی را مهمترین برنامه استان می دانم و باور دارم که باید با تمام توان و ظرفیت در راستای تحقق اهداف این قرارگاه اقدام کنیم.

وی ادامه داد: این قرارگاه از ابتدا تاکنون منشا بسیاری از تحولات بوده و به طور قطع با اراده ای که شکل گرفته، دست در دست یکدیگر بالاترین خدمت را به مردم خواهیم داشت.

  عبداللهی گفت: مدیران خانه محله ها نیز بدون هیچ گونه چشمداشتی، با اختیارات کامل از سوی استاندار در محله ها، پیگیر مطالبات و نیازهای مردم بویژه در محله های محروم استان هستند، که جای قدردانی دارد.

  وی افزود: مدیران خانه محله ها باید به تمامی موضوعات و مطالبات محله خود اشراف کامل داشته و با مدیران استان برای حل مسائل تعامل داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه اجتماعی توسعه محلات البرز را رقم خواهد زد

قرارگاه اجتماعی توسعه محلات البرز را رقم خواهد زد