مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 17:452023-12-28سياسي

آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری انتخابات


رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: با تمهیدات اندیشه شده، استان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: با تمهیدات اندیشه شده، استان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد.

تراب محمدی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با تدابیر استاندار آذربایجان شرقی و با رهنمودهایش، آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد.

وی گفت: تمامی کمیته های ستاد انتخابات استان، فرمانداری ها و بخشداری ها آمادگی 100درصدی برگزاری انتخابات را دارند و با برنامه ریزی انجام شده نواقص احتمالی نیز قبل از برگزاری انتخابات برطرف خواهد شد.

محمدی ادامه داد: آذربایجان شرقی به لحاظ تعداد حوزه های اصلی بعد از تهران دارای بیشترین حوزه انتخابیه بوده و دارای 13 حوزه اصلی و 37 حوزه فرعی می باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات اشاره کرد و افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری چهار راهبرد اصلی رقابت، سلامت انتخابات، امنیت و مشارکت برای حضور حداکثری در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی تاکید کرد: مردم با بصیرت ایران آگاهانه در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و ادارات و نهاد نیز وظایف خودشان را در این زمینه انجام می دهند تا شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری انتخابات

آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری انتخابات