مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:052024-01-06اقتصادي

اجرای طرح دستیابی به پتانسیل عملکرد گندم در بوشهر


مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر گفت: طرح دستیابی به پتانسیل عملکرد گندم با محوریت گندمکاران پیشرو، نوآور و برگزیده در سال زراعی 1402-1403 در استان در حال اجرا است.

- شهریار مرشدی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: طرح دستیابی به پتانسیل عملکرد گندم با شناسایی نقاط قوت و ضعف گندم کاران محوری و تابعی توسط مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر و با همکاری مدیریت زراعت در شهرستان دشتستان در دو منطقه حومه برازجان و شبانکاره طرح در حال اجرا است.

 وی افزود: با شناسایی عواملی که باعث ایجاد خلاء عملکردی در این مناطق شده است، دو سازه کانون یادگیری در حومه برازجان و سایت جامع الگویی در شبانکاره بر اساس عوامل شناسایی شده در حال انجام است و مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی در تعیین میزان پتانسیل عملکرد در مناطق هدف با مدیریت زراعت همکاری می کند.

   مرشدی بیان کرد: استفاده از ظرفیت های کشاورزان پیشرو، نوآور و برگزیده گندم کار استان بوشهر برای توسعه کشاورزی دانش بنیان،هماهنگی و ایجاد هم افزایی میان فعالیت های در دست اجرای بخش های تحقیقاتی و آموزشی- ترویجی و  اجرایی در مزارع تولید گندم، مشخص کردن پتانسیل عملکرد گندم در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح دستیابی به پتانسیل عملکرد گندم در بوشهر

اجرای طرح دستیابی به پتانسیل عملکرد گندم در بوشهر