مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:152023-12-27فرهنگي

مدیر کل ارشاد یزد: شعر کویر از رویدادهای دیرپای شعر و ادب است


در مراسم افتتاحیه دهمین کنگره سراسری شعر کویر که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان در ابرکوه برگزار شد، تعدادی از همسران شهدا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و تکریم مادران و همسران شهدا مورد تجلیل قرار گرفتند.

- ایسنا/یزد در مراسم افتتاحیه دهمین کنگره سراسری شعر کویر که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان در ابرکوه برگزار شد، تعدادی از همسران شهدا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و تکریم مادران و همسران شهدا مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ابتدای این مراسم که امروز چهارشنبه برگزار شد، از صغری فلاحزاده همسر شهید گرانقدر حسین عزیزیی ، عصمت فصیحی همسر شهید گرانقدر اصغر جهانی ، زلیخا فتاحی مادر شهیدان گرانقدر عباس و رمضان کریمی و همچنین زهرا زارع زاده مادر روحانی شهید محمدرضا زمانی تجلیل شد.

احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این مراسم گفت: کنگره شعر کویر به ایستگاه دهم رسیده و تعدد این رویدادها موجب افزایش انگیزه شاعران می شود.

به گفته وی، شعر کویر از رویدادهای دیرپای شعر و ادب است که امروز آیین افتتاحیه دهمین کنگره با حضور شاعرانی از استان های مختلف کشور آن برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل ارشاد یزد: شعر کویر از رویدادهای دیرپای شعر و ادب است

مدیر کل ارشاد یزد: شعر کویر از رویدادهای دیرپای شعر و ادب است