مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:452024-01-10فرهنگي

استفاده از هوش مصنوعی در کنسرت علیرضا قربانی


کارگردان و طراح صحنه کنسرت زمستانی علیرضا قربانی درباره بهره گیری از هوش مصنوعی در کنار هنر در جلوه های تصویری و ویدئومپینگ های این کنسرت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فرید ناظرفصیحی کارگردان و طراح صحنه کنسرت زمستانی علیرضا قربانی در تهران، در مورد جلوه های تصویری و ویدئومپینگ های این کنسرت گفت: در زمانی که تصمیم گرفته شد تصویرسازی کنسرت های علیرضا قربانی را انجام دهیم، در مرحله تحقیق و بررسی نمونه هایی که در دنیا ساخته و اجرا می شوند را از لحاظ کیفیت و استاندارد تجزیه و تحلیل کردیم.

وی ادامه داد: در مرحله اول برای تمام قطعه هایی که قرار بود اجرا شوند، یک قصه یا سناریویی نگارش شد و در تمام طول این پروسه هم به این فکر می کردیم که معمولا در اجراهایی که در ایران برگزار می شود، مردم با موسیقی ارتباط برقرار می کنند و اجرای زنده می بینند، اما ما می خواستیم مخاطب را با یک وجه دیگر هم درگیر کنیم تا علاوه بر اینکه از صدای علیرضا قربانی و موسیقی لذت بخش استفاده می کنند، برایشان یک سری تصاویر هم ایجاد کنیم که در راستای موسیقی ها باشد و تصاویر جدیدی باشد که تمام حواسشان را درگیر کند.

ناظرفصیحی افزود: به همین علت در این پروسه بعد از پایان نگارش، استوری بوردها طراحی شد، نمونه هایی که باید ساخته می شد، انجام شد، تست های مختلف در جاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از هوش مصنوعی در کنسرت علیرضا قربانی

استفاده از هوش مصنوعی در کنسرت علیرضا قربانی