مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:302024-01-13سياسي

ترجمه عربی هشت عنوان کتاب جدیدالانتشار رهبر انقلاب برای مخاطبان جهان عرب


هشت عنوان کتاب جدیدالانتشار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی به زبان عربی در لبنان منتشر و در اختیار مخاطبان جهان عرب قرار می گیرد.

- هشت عنوان کتاب جدیدالانتشار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی به زبان عربی در لبنان منتشر و در اختیار مخاطبان جهان عرب قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان تعداد هشت عنوان کتاب جدیدالانتشار مقام معظم رهبری را با عناوین عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی، الگوی زن، زن و خانواده، جایگاه و مسائل زنان در فرهنگ اسلام و تجدّد، دو امام مجاهد، گفتاری در باب صبر، حماسه ی امام سجاد(ع) و قرارگاه های فرهنگی به زبان عربی ترجمه و منتشر کرد.

عناوین کتاب ها و توضیح مختصری درباره ی مضمون آن ها به شرح ذیل است: عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی (العفاف والحجاب) بعد از انقلاب شاهد برخوردهای افراطی و تفریطی در زمینه ی حجاب و عفاف بوده ایم.

بسیاری از حرکتهایی که در این زمینه صورت گرفته است، برخوردهای، ظاهری سطحی، احساسی، موردی، مقطعی، دفعی و ضربتی بوده است.

در حالیکه حجاب، مقوله ای فرهنگی است و هـرگونه اشاعه و تصمیم گیری و تبلیغ درباره ی آن و در مورد آن، باید تدریجی، مستمر، عمیق، همه جانبه و مدبّر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه عربی هشت عنوان کتاب جدیدالانتشار رهبر انقلاب برای مخاطبان جهان عرب

ترجمه عربی هشت عنوان کتاب جدیدالانتشار رهبر انقلاب برای مخاطبان جهان عرب