مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:302023-12-25اجتماعي

بیش از 50 درصد از شکایت های مردمی مرتبط با آلودگی هواست


رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد محیط زیست استان قم با بیان اینکه حدود 70 درصد از شکایت های مردمی از طریق سامانه 1540 ثبت شده است، عنوان کرد: - ایسنا/قم رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد محیط زیست استان قم با بیان اینکه حدود 70 درصد از شکایت های مردمی از طریق سامانه 1540 ثبت شده است، عنوان کرد: بیش از نیمی از شکایت های مردمی در رابطه با آلودگی هوا در سطح شهر و نیز شهرک ها و نواحی صنعتی بوده است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، حمیدرضا فشکی با ارائه گزارشی از روند رسیدگی به شکایت های مردمی در حوزه محیط زیست، گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم برای برقراری ارتباط مستقیم با همشهریان جهت دریافت انتقادات، پیشنهادات، شکایات و گزارشات، راه های سهل الوصول مختلفی را فراهم آورده است.

وی سامانه اختصاصی سازمان حفاظت محیط زیست با شماره تلفن 1540 را به عنوان یکی از مهمترین راه های ارتباطی این اداره کل با مردم عنوان کرد و افزود: این سامانه از طریق تلفن ثابت و همراه، به صورت شبانه روزی و بدون نیاز به حضور مردم، آماده دریافت شکایت ها و گزارش های مردمی و همچنین ثبت حوادث زیست محیطی است.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: این اداره کل علاوه بر پاسخگویی حضوری به همشهریان، از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 درصد از شکایت های مردمی مرتبط با آلودگی هواست

بیش از 50 درصد از شکایت های مردمی مرتبط با آلودگی هواست