مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 00:552023-12-22اقتصادي

رشد یک تریلیون دلاری برای اپل سخت می شود


شرکت اپل در سال میلادی جاری نزدیک به یک تریلیون دلار به ارزش بازار خود اضافه کرد اما دستیابی به چنین دستاوردهایی در سال 2024 دشوارتر خواهد بود.

- شرکت اپل در سال میلادی جاری نزدیک به یک تریلیون دلار به ارزش بازار خود اضافه کرد اما دستیابی به چنین دستاوردهایی در سال 2024 دشوارتر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارزشمندترین شرکت سهامی عام جهان همچنان که تلاش می کند چهار فصل متوالی کاهش درآمد خود را متوقف کند، در چین با ابهاماتی مواجه است زیرا سازمان ها و شرکت های دولتی این کشور در حال تشدید ممنوعیت استفاده از دستگاه های خارجی شامل آیفون هستند.

رقابت شرکت فناوری هوآوی هم تشدید شده و همزمان، کسب و کار ساعتهای هوشمند اپل در آستانه کریسمس، با ممنوعیت احتمالی در آمریکا روبرو شده است.

رشد 50 درصدی قیمت سهام اپل در سال 2023، تحت تاثیر انتظارات سرمایه گذاران از ادامه سودهای کلان سازنده آیفون بدون توجه به سلامت اقتصاد، روی داده است.

اما تریدرهایی که امسال با اقدام فدرال رزرو در افزایش نرخ های بهره، به سهام شرکت های بزرگ فناوری چسبیده بودند، اکنون که سیگنال هایی از احتمال به اوج رسیدن تورم و عدم افزایش بیشتر نرخهای بهره را مشاهده می کنند، به سهام پرریسک تر متمایل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد یک تریلیون دلاری برای اپل سخت می شود

رشد یک تریلیون دلاری برای اپل سخت می شود