مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 20:102024-01-08سياسي

ضرورت آشنایی مدیران نظام اسلامی با دستاورد های علمی حوزه های علمیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله عباس کعبی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد های علمی مراکز پژوهشی حوزه علمیه قم در جمع خبرنگاران گفت: - آیت الله کعبی گفت: حوزه های علمیه تولیدات علمی خوبی دارند که ضرورت دارد مدیران نظام اسلامی ضمن آشنایی با این دستاورد ها از این مبانی حوزوی در برنامه ریزی ها استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله عباس کعبی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد های علمی مراکز پژوهشی حوزه علمیه قم در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه در راستای نمایش دادن تولیدات و محصولات حوزوی به جامعه ارزشمند است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: رشد و توسعه پژوهشی و علمی حوزه های علمیه در ابعاد مختلف در این نمایشگاه دیده می شود.

وی گفت: حوزه های علمیه تولیدات علمی خوبی دارند که ضرورت دارد مسؤولان و مدیران نظام اسلامی ضمن آشنایی با دستاورد های علمی از این مبانی حوزوی در برنامه ریزی ها استفاده کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این نمایشگاه تخصصی باید برای مسؤولان ارشد نظام در تهران برگزار شود و در این نمایشگاه به موضوعات تخصصی همانند اقتصاد مقاومتی، مباحث معنوی و اخلاقی، سبک زندگی و حجاب و عفاف باید پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آشنایی مدیران نظام اسلامی با دستاورد های علمی حوزه های علمیه

ضرورت آشنایی مدیران نظام اسلامی با دستاورد های علمی حوزه های علمیه