مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:052024-01-01سياسي

اصلاحات قانون نظام صنفی مشکل ساز می شود؟/ درخواست بررسی بیشتر اصلاحات پیشنهادی


رییس اتاق اصناف تهران تاکید کرد که قانون نظام صنفی باید اصلاح شود، اما این اصلاحاتی که مطرح شده، تمام مشکلات اصناف نیست و بعضا ممکن است مشکلات جدید هم ایجاد کند.

- رییس اتاق اصناف تهران تاکید کرد که قانون نظام صنفی باید اصلاح شود، اما این اصلاحاتی که مطرح شده، تمام مشکلات اصناف نیست و بعضا ممکن است مشکلات جدید هم ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی اواخر آذرماه با درخواست اولویت بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور موافقت کردند و این اصلاحیه قرار است به زودی در مجلس بررسی شود.

با این حال به نظر می رسد، با وجود اتفاق نظر در رابطه با اصلاح قانون نظام صنفی، برخی اصلاحات مطرح شده، در بدنه صنفی کشور موافقان و مخالفانی دارد.

در این رابطه حمیدرضا رستگار - رییس اتاق اصناف تهران، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره طرح اصلاح قانون نظام صنفی که قرار است در مجلس بررسی شود، اظهار کرد: بعد از گذشت سال ها لازم است که این قانون تغییر کند.

هرچند که همان زمان هم اشکالاتی به قانون نظام صنفی، برای مثال در حوزه روند کاری اتحادیه ها چیدمان هیأت مدیره و غیره وارد بود.

وی با بیان اینکه نیاز به تغییر و تحول در قانون نظام صنفی وجود دارد، تصریح کرد: اما اصلاحیه ای که در حال حاضر در مجلس مطرح شده هم اصلاحات اساسی و کاربردی برای اصناف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات قانون نظام صنفی مشکل ساز می شود؟/ درخواست بررسی بیشتر اصلاحات پیشنهادی

اصلاحات قانون نظام صنفی مشکل ساز می شود؟/ درخواست بررسی بیشتر اصلاحات پیشنهادی