مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:202023-12-23سياسي

افتتاح خط آهن رشت - کاسپین در سفر دور دوم رییس جمهور به گیلان


استاندار گیلان، با تاکید بر اینکه هیچ مانعی برای سفر دور دوم رییس جمهور به گیلان وجود ندارد، گفت: تلاش داریم در دور دوم سفر طرح های مهمی چون خط آهن رشت - کاسپین را افتتاح کنیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با تاکید بر اینکه هیچ مانعی برای سفر دور دوم رییس جمهور به گیلان وجود ندارد، گفت: تلاش داریم در دور دوم سفر طرح های مهمی چون خط آهن رشت - کاسپین را افتتاح کنیم.

اسدالله عباسی امروز، 2 دی ماه در جلسه پیگیری و بررسی اجرای مصوبات دور نخست سفر رییس جمهور و هیئت دولت به گیلان از آمادگی استان برای انجام دور دوم سفر آیت الله دکتر رییسی و هیئت دولت به استان خبر داد و تاکید کرد: تمامی حمایت های دولتی از احداث طرح خط آهن رشت - کاسپین به عمل آمده، این طرح مهم ترانزیتی و بین المللی باید تا اسفندماه به بهره برداری برسد.

وی افزود: تا اعلام زمان دقیق سفر دوم رییس محترم جمهور به گیلان، بنا داریم طرح احداث خط آهن رشت - کاسپین را به اتمام برسانیم و در این خصوص تمامی حمایت ها را در بستر انجام تعهدات دولت به پیمانکار انجام داده ایم و انتظار داریم تا پایان امسال این طرح با دستان آیت الله دکتر رییسی به بهره برداری برسد.

استاندار گیلان با اشاره به دور اول سفر رییس جمهوری به گیلان در بهمن ماه 1400 اظهار کرد: جمع بندی مصوبات سفر رییس جمهوری به استان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط آهن رشت - کاسپین در سفر دور دوم رییس جمهور به گیلان

افتتاح خط آهن رشت - کاسپین در سفر دور دوم رییس جمهور به گیلان