مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:302024-01-08ورزشي

8 روز از وعده 72 ساعته پورموسوی گذشت...


تیم فوتبال استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم لیگ برتر به فکر رهایی از قعر جدول و حفظ سهمیه خود خواهد بود، هنوز موفق به جذب بازیکن جهت تقویت تیم نشده است.

- استقلال خوزستان پس از بازگشت مجدد به لیگ برتر، امسال حواشی زیادی را در یک نیم فصل پشت سر گذاشت؛ از تغییرات مدیریتی و فشار به کادرفنی تا عدم نتیجه گیری علی رغم ارائه فوتبال زیبا.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان که با هدایت پورموسوی جوانگرایی و بومی گرایی را در فصل بیست و سوم لیگ برتر در دستور کار خود قرار داد، علی رغم پیش بینی های کادرفنی، در فرایند نتیجه گیری نتوانست موفق عمل کند؛ موضوعی که مصدومیت برخی مهره های کلیدی و حتی جذب بازیکنانی که مطابق اهداف پورموسوی پیش نرفتند، لطمه زیادی در روند نتیجه گیری این تیم وارد کرد.

اگرچه در میانه های راه باتوجه به رقم خوردن نتایج ضعیف، خیلی ها تغییر و تحول در کادرفنی تیم استقلال را پیش بینی می کردند اما مدیریت باشگاه با صبر و حوصله به کادرفنی فرصت کار داد.

موضوعی که باعث تزریق آرامش به تیم نیز شد اما آنچه حالا در تعطیلات طولانی مدت لیگ انتظار می رود، جذب بازیکنان در برخی پست ها برای بهبود وضعیت و کمک به تیم در نیم فصل دوم برای بقا است، نیم فصلی که چند تیم از جمله استقلال خوزستان برای فرار از سقوط سخت باید تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 روز از وعده 72 ساعته پورموسوی گذشت...

8 روز از وعده 72 ساعته پورموسوی گذشت...