مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 23:552024-01-18سياسي

لزوم توجه خیران مدرسه ساز به حاشیه شهر کرمان


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق حاشیه شهر کرمان از سرانه آموزشی پایینی برخوردارند که از خیران می خواهیم در نهضت مدرسه سازی، - ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق حاشیه شهر کرمان از سرانه آموزشی پایینی برخوردارند که از خیران می خواهیم در نهضت مدرسه سازی، مناطق حاشیه شهر را در اولویت کاری قرار دهند.

دکترمحمدمهدی زاهدی 28 دی ماه در حاشیه آیین کلنگ زنی احداث دو مدرسه در شهر کرمان با اشاره به نقش پررنگ خیران در تأمین سرانه آموزشی اظهار کرد: مناطق حاشیه شهر کرمان از سرانه آموزشی پایینی برخوردارند که از خیران می خواهیم در نهضت مدرسه سازی، مناطق حاشیه شهر را در اولویت کاری قرار دهند.

وی با اشاره به حضور حدود 30 هزار دانش آموز اتباع در کرمان، یکی ازعوامل کمبود فضای آموزشی در مناطق حاشیه ای شهر را حضور دانش آموزان اتباع دانست و گفت: باید این موضوع را با ساماندهی اتباع کنترل کرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به همراهی خیران در ساخت مدرسه و فضای آموزشی در سراسر کشور افزود: آنچه در حال حاضر در نهضت مدرسه سازی در کرمان محقق شده، مقدار زیادی از آن مرهون همت خیران بزرگوار است و با تمام قدرت از این حرکت ارزشمند در سطح استانی و ملی حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه خیران مدرسه ساز به حاشیه شهر کرمان

لزوم توجه خیران مدرسه ساز به حاشیه شهر کرمان