مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:252024-01-17پزشكي

پلمب 3مرکز غیرمجاز مداخله گر امور درمان در تبریز


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمب دو واحد تزریقات و پانسمان غیرمجاز و یک مطب دندانپزشکی قلابی که در شهر تبریز فعالیت می کردند، خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمب دو واحد تزریقات و پانسمان غیرمجاز و یک مطب دندانپزشکی قلابی که در شهر تبریز فعالیت می کردند، خبر داد.

دکتر جواد احمدیان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی هفته گذشته و در ادامه روند بازدیدهای نظارتی کارشناسان نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جهت برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله در امور درمان، سه مرکز غیرمجاز در سطح شهر تبریز پلمب شد.

وی با تاکید بر صیانت از حقوق گیرندگان خدمات پزشکی و پیشگیری از مخاطرات حاصل از فعالیت مراکز غیرمجاز درمانی، ادامه داد: طی هفته گذشته با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، همکاری دادستانی استان، پلیس اماکن استان و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی و حضور در مکان مذکور و بررسی های لازم و محرز شدن غیرقانونی بودن فعالیت دو واحد تزریقات و پانسمان و یک مطب دندانپزشکی قلابی به دلیل عدم وجود مجوز و دخالت در امر دندانپزشکی و درمانی و فعالیت افراد فاقد صلاحیت حرفه ای پس از طی مراحل قانونی پملب و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 3مرکز غیرمجاز مداخله گر امور درمان در تبریز

پلمب 3مرکز غیرمجاز مداخله گر امور درمان در تبریز