مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:102024-01-17پزشكي

ظرفیت دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران در کسب جایگاه های برتر


در نشست مشترک دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران بر کسب جایگاه برتر دانشگاه های جهان و راه اندازی رشته های مشترک و ساماندهی فضاهای مشترک و امکان استفاده از فضای کلاس ها تاکید شد.

- در نشست مشترک دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران بر کسب جایگاه برتر دانشگاه های جهان و راه اندازی رشته های مشترک و ساماندهی فضاهای مشترک و امکان استفاده از فضای کلاس ها تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حسین قناعتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست مشترک دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران گفت: دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران نماد آموزش عالی کشور هستند و با تمسک به فرموده حضرت امام (ره) که دانشگاه کارخانه انسان سازی است و با دانشگاه مشکلات کشور حل می شود تحولات بزرگی را رقم بزنیم و در راستای تحقق دانشگاه نسل چهارم و پنجم همکاری کنیم.

وی هدف از همکاری دو دانشگاه را در گام نخست حل مشکلات جامعه و در گام بعدی کشف لبه های تاریک و مبهم علم دانست و افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران در منطقه EMRO در بین 22کشور رتبه نخست را کسب کرده است و با همکاری دو دانشگاه این موفقیت ها می تواند افزایش پیدا کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه تجربه موفق راه اندازی دانشگاه سبطین قابل تسری به سایر کشورهاست گفت: در زمینه توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و حکمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران در کسب جایگاه های برتر

ظرفیت دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران در کسب جایگاه های برتر