مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:252023-12-31اقتصادي

افزایش همکاری های مشترک میان بانک شهر و شهرداری کلانشهر مشهد


در نشست مشترک میان مدیرعامل بانک شهر و شهردار کلانشهر مشهد، دوطرف بر افزایش همکاری ها با هدف بهره مندی شهروندان از خدمات برتر شهری و بانکی تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در این نشست که اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران ارشد مدیریت شهری کلانشهر مشهد نیز حضور داشتند، به تبیین نقش بانک شهر در کاهش مشکلات شهری و خدمات رسانی شایسته آن به شهروندان پرداخت.

دکتر احمدی تصریح کرد: بانک شهر با بیش از یک دهه فعالیت در شبکه بانکی کشور، به عنوان بانکی محبوب و قابل اعتماد برای شهروندان، همواره به عنوان بازوی توانمند شهرداری ها حمایت خود را از این نهاد اجتماعی و خدماتی به بهترین شکل انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به نیازهای شهروندان در تمامی حوزه های بانکی، حمایت از واحدهای تولیدی داخلی، خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به شهرداری ها وجه تمایز بانک شهر است، خاطرنشان ساخت: درهمین راستا تلاش کرده ایم با برگزاری نشست های تخصصی و احصاء نیازهای شهرداری ها، آنان را در پیشبرد برنامه های خود و افزایش خدمات رسانی به شهروندان همراهی کنیم.

مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: هم اکنون زمینه استفاده شهرداری ها از روش های نوین تامین مالی از سوی این بانک فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش همکاری های مشترک میان بانک شهر و شهرداری کلانشهر مشهد

افزایش همکاری های مشترک میان بانک شهر و شهرداری کلانشهر مشهد