مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:202024-01-17سياسي

نمایشگاه های هنرهای تجسمی ایثار در مسیر تحقق فرمان رهبری است


مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: نمایشگاه های منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار در مسیر تحقق فرمان رهبر انقلاب در ارتباط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به زبان هنر اجرایی شدهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد کرم الهی در حاشیه آیین معرفی و تجلیل از برگزیدگان نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجمسی ایثار - شیراز، به خبرنگار ایرنا گفت: تا کنون این نمایشگاه های منطقهای در سه منطقه به میزبانی تهران، خراسان شمالی و شیراز برگزار شده و در اهواز نیز قرار است دهه فجر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در هر نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی پنج، 6 تا هفت استان حضور دارند، افزود: پس از برپایی نمایشگاه های منطقه ای در هر رشته یک برگزیده از هر منطقه به نمایشگاه ملی معرفی می شود تا آثار هنرمندان منتخب در نمایشگاه ملی ایثار به نمایش گذاشته شود.

مدیرکل امورهنری بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: آثار برگزیده نمایشگاه ملی هنرهای تجسمی ایثار در صورت تمایل هنرمندان از سوی بنیاد شهید خریداری می شود.

کرم الهی درباره نمایشگاه شیراز گفت: به زعم داوران آثار رسیده به این نمایشگاه شیراز در سطح بسیار بالایی بوده و این منطقه از مناطق خوب هنرهای تجسمی ایثار ارزیابی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه های هنرهای تجسمی ایثار در مسیر تحقق فرمان رهبری است

نمایشگاه های هنرهای تجسمی ایثار در مسیر تحقق فرمان رهبری است