مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 18:152024-01-01سياسي

آمادگی حدود 150 هزار نفر برای سفر عمره


در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که تاکنون حدود 150 هزار نفر برای اعزام به عمره اعلام آمادگی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدعباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تاکنون برای 40 هزار نفر ظرفیت در کاروان های عمره ایجاد شده و باقیمانده ظرفیت امسال نیز به تدریج تکمیل خواهد شد، گفت: تاکنون حدود 150 هزار نفر برای اعزام به عمره اعلام آمادگی کرده اند.

غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت نیز با اشاره به اینکه ظرفیت پرشده پروازهای نخست به مرز 99 درصد رسیده است، اظهار داشت: آمار و ارقام بیانگر آن است که مشکل خاصی درخصوص ارتباط سیستمی بین ایران و عربستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه درخصوص پروازها باید ضمن ارتباط بیشتر دستگاه ها و شرکت های حمل و نقل هوایی ایرانی و عربستانی، روند کار کامل و برنامه پروازی تأیید شود، گزارشی از بررسی چالش های عملیات اجرایی حج تمتع 1402 و راهکارهای برون رفت از چالش ها ارائه داد و گفت: آسیب شناسی حج گذشته در حین عملیات در 13 گروه آغاز و جلسات متعددی در حوزه های ستادی و استان ها برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی حدود 150 هزار نفر برای سفر عمره

آمادگی حدود 150 هزار نفر برای سفر عمره