مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 09:012023-12-24حوادث

قتل همسر سابق و مجروح کردن 3 نفر در ارسنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ خدابخش حسن زاده ، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای بخش مرکزی ارسنجان،  ماموران کلانتری 11 سریعا به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی اولیه مطلع شدند که مردی به دلیل اختلافات خانوادگی (مهریه) به منزل پدر زن خود مراجعه و پس از بحث و مشاجره لفظی به صورت فیزیکی با همسر سابقش درگیر می شود.

فرمانده انتظامی ارسنجان ادامه داد: مرد 38 ساله به دلیل عصبانیت ضمن به قتل رساندن همسر سابق خود با سلاح سرد، پدر زن، مادرزن و خواهر زن خودش را به ترتیب 65، 62و 38 ساله را مجروح می کند.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در همان لحظات اولیه درگیری موفق شدند قاتل 38 ساله را دستگیر کنند، گفت: حال مجروحان رضایت بخش است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای بررسی های تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، تصریح کرد: مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.

تجمیع آزمون انواع گواهینامه های رانندگی توسط پلیس راهور  رییس اداره فنی و مهندسی ترافیک پلیس راهور استان از اجرای آزمون های رانندگی انواع گواهینامه ها به صورت تجمیعی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل همسر سابق و مجروح کردن 3 نفر در ارسنجان

قتل همسر سابق و مجروح کردن 3 نفر در ارسنجان