مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:552024-01-17سياسي

ضرب شست موشکی ایران دشمن را به انفعال کشاند


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: ضرب شستی که جمهوری اسلامی نشان داد دشمن را به انفعال کشاند و جمهوری اسلامی با این حرکت توانست بزرگترین پیروزی در منطقه را رقم بزند و دشمن را از این جنایات شان پشیمان کند.

- حجت الاسلام حسین جلالی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: حملات موشکی ایران همزمان به سه منطقه اربیل عراق و مراکز تکفیری داعشی در سوریه و کانون تجمع جیش الظلم در پاکستان عملیات بهت آوری بود و از لحاظ امنیتی و اقتدار نظامی کار بسیار مهم و بزرگی محسوب می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سه هدف با سه تفکر انتخاب شد و با استفاده از موشک های بالستیک با فاصله صدها کیلومتری کانون تجمع دشمن مورد هدف قرار گرفت و این یک پیام دارد که پیام آن مهمتر از عملیاتی است که انجام شد.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس اضافه کرد: فاصله نقطه شلیک ما از خوزستان تا سوریه به اندازه فاصله از این نقطه تا رژیم صهیونیستی است و این پیام برای آمریکا و صهیونیست ها فوق العاده مهم، ترس آور و نگران کننده بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از حملات تروریستی دشمن در خاک جمهوری اسلامی به ویژه حادثه کرمان که برای زائران مرقد حاج قاسم اتفاق افتاد همه انتظار داشتند ایران واکنش سریع انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب شست موشکی ایران دشمن را به انفعال کشاند

ضرب شست موشکی ایران دشمن را به انفعال کشاند