مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:002023-12-26فرهنگي

ساخت مستندی از زندگی همرزم حاج قاسم و شهیدِ شاخص سازمان بسیج رسانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی کارآموزیان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید عبدالمهدی مغفوری شهید قشر سازمان بسیج رسانه درسال 1402 اظهار کرد: - رییس سازمان بسیج رسانه از ساخت مستند زندگی نامه شهید مغفوری شهید شاخص سازمان بسیج رسانه و معاون روابط عمومی سردار سلیمانی در لشکر 41 ثارالله خبرداد و گفت: این مستند به کارگردانی حمیدرضا بنایی و به سفارش سازمان بسیج رسانه با همکاری بنیاد فرهنگی هنری روایت فتح ساخته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی کارآموزیان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید عبدالمهدی مغفوری شهید قشر سازمان بسیج رسانه درسال 1402 اظهار کرد:شهید مغفوری در دوران جنگ تحمیلی و با حضور در میدان های نبرد و سازماندهی نیرو ها در استان کرمان، چهره ای مخلص و مجاهد از خود برای آیندگان به یادگار گذاشته است.

وی با بیان اینکه شهید مغفوری معاون سردار سلیمانی و محبوب دل مردم شریف کرمان و ایران اسلامی بود گفت: شهید والا مقام در زمان فرماندهی سردار سلیمانی، معاون روابط عمومی لشگر 41 ثارالله بود و در عملیات کربلای 4 در جزیره ام الرصاص به یاران شهیدش پیوست.

کارآموزیان با اشاره به ارتباط قلبی فرمانده دل ها حاج قاسم سلیمانی با هم رزم ومعاون شهیدش در زمان فرماندهی سپاه ثارالله کرمان، گفت: حاج قاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مستندی از زندگی همرزم حاج قاسم و شهیدِ شاخص سازمان بسیج رسانه

ساخت مستندی از زندگی همرزم حاج قاسم و شهیدِ شاخص سازمان بسیج رسانه