مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:402024-01-10بين الملل

تایید حکم 3 ایرانی تروریست مرتبط با الاحوازیه در دادگاه تجدیدنظر دانمارک


این افراد عضو گروه «الاحوازیه» بودند و اطلاعات افراد و سازمان های مستقر در دانمارک و همچنین اطلاعات نظامی ایران را جمع آوری می کردند و آن را در اختیار سرویس های اطلاعاتی عربستان قرار می دادند.

- این افراد عضو گروه الاحوازیه بودند و اطلاعات افراد و سازمان های مستقر در دانمارک و همچنین اطلاعات نظامی ایران را جمع آوری می کردند و آن را در اختیار سرویس های اطلاعاتی عربستان قرار می دادند.

یک دادگاه تجدیدنظر در دانمارک روز سه شنبه حکم مجرمیت سه عضو یک گروه جدایی طلب ایرانی که به ترویج تروریسم در ایران و جمع آوری اطلاعات برای یک سرویس اطلاعاتی ناشناس متعلق به عربستان سعودی مجرم شناخته شده بودند را تایید کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از یورو نیوز؛ این سه نفر به اتهام ترویج ترور در حمله مرگبار سپتامبر 2018 به مراسم رژه نظامی در شهر اهواز محکوم شده بودند و در فوریه 2020 در شهر رینگستد در 60 کیلومتری جنوب غربی کپنهاگ، پایتخت دانمارک دستگیر شدند.

  دادگاه عالی شرق دانمارک، به عنوان یکی از مراجع عالی قضایی در این کشور روز سه شنبه اعلام کرد که این افراد عضو گروه موسوم به جنبش مبارزه عربی برای آزادی اهواز معروف به الاحوازیه بودند و اطلاعات افراد و سازمان های مستقر در دانمارک و دیگر کشورها و همچنین اطلاعات نظامی ایران را جمع آوری می کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید حکم 3 ایرانی تروریست مرتبط با الاحوازیه در دادگاه تجدیدنظر دانمارک

تایید حکم 3 ایرانی تروریست مرتبط با الاحوازیه در دادگاه تجدیدنظر دانمارک