مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:352024-01-07فرهنگي

معرفی آثار راه یافته به بخش تئاتر دانشجویی جشنواره تئاتر فجر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، بخش تئاتر دانشجویی جشنواره بین المللی تئاتر فجر که در این دوره با مشارکت و همکاری وزارت علوم و با حضور نمایش هایی از دانشگاه های تهران، - 18 نمایش راه یافته به بخش تئاتر دانشجویی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، بخش تئاتر دانشجویی جشنواره بین المللی تئاتر فجر که در این دوره با مشارکت و همکاری وزارت علوم و با حضور نمایش هایی از دانشگاه های تهران، تربیت مدرس، علمی کاربردی، هنر و معماری پارس، نبی اکرم تبریز، سوره تهران، فرهنگیان شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی یزد و تهران و واحد الکترونیک تهران، دانشگاه های هنر، پردیس هنر کرج، پیام نور خراسان شمالی، سلمان فارسی کازرون، سیتی سنتر اصفهان برگزار می شود.

هیات انتخاب بخش تئاتر دانشجویی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر متشکل از شهرام احمدزاده، فرزاد معافی غفاری و علی حاج ملاعلی 18 نمایش منتخب برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر را معرفی کردند.

آثار راه یافته به بخش تئاتر دانشجویی عبارتند از:نمایش بچه به کارگردانی مرتضی فرهادنیا از دانشگاه تهراننمایش اتاق به کارگردانی ماهور ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آثار راه یافته به بخش تئاتر دانشجویی جشنواره تئاتر فجر

معرفی آثار راه یافته به بخش تئاتر دانشجویی جشنواره تئاتر فجر