مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 13:202023-12-22سياسي

کمک دو و نیم میلیارد تومانی مردم قم به نیازمندان در شب یلدا


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، از مشارکت مردم این استان در پویش یلدای مهربانی به ارزش دو و نیم میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمدطه مهری در گفت وگویی خبری با قدردانی از خیرین برای مشارکت در همدلی با نیازمندان عنوان کرد: امسال هم مانند سال های گذشته در آستانه شب یلدا شاهد مشارکت خوب خیران در امر کمک به نیازمندان بودیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: در آستانه شب یلدا به همت خیران استان بسته های معیشتی شامل آجیل، میوه، گوشت و تنقلات بین خانواده های مددجوی کمیته امداد استان قم توزیع شد؛ این کمک ها با سرانه خانوارهای 4 نفر به پایین دو میلیون ریال و برای خانوارهای 5 نفر به بالا سه میلیون ریال بصورت نقد و یا کالا اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش بسته های اهدایی تاکنون 25 میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان قم با همکاری مراکز نیکوکاری این بسته ها را میان نیازمندان توزیع کرد.

مهری درباره روش های مشارکت مردم در این پویش تصریح کرد: خیران عزیز استان قم می توانند از طریق کد دستوری #025*8877* در مشارکت به مددجویان استان قم شریک باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک دو و نیم میلیارد تومانی مردم قم به نیازمندان در شب یلدا

کمک دو و نیم میلیارد تومانی مردم قم به نیازمندان در شب یلدا