مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:202023-12-28اقتصادي

63 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان بروجن قلع و قمع شد


63 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن رحمانی گفت: در چهارچوب تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی بر اساس هماهنگی انجام شده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بروجن و مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی با دادستان و فرماندهی انتظامی در اواخر آذرماه سال جاری، پرسنل امور اراضی در مزارع سیاسرد و دره ریز اقدام به قلع و قمع 63 فقره ساخت و ساز غیرمجاز کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجن ادامه داد: متخلفین از طریق ساخت و ساز غیرمجاز اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی محل کرده که با توجه به قلع و قمع صورت گرفته حدود 10 هکتار از اراضی زراعی مزارع دره ریز و سیاسرد آزادسازی شد.

وی با تاکید بر برخورد شدید قانونی با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در منطقه، افزود: مالکین اراضی کشاورزی قبل از هر گونه اقدام برای تغییر کاربری و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی، برای کسب اطلاعات بیشتر به امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان بروجن مراجعه کنند.

رحمانی با هشدار به متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی، گفت: جهاد کشاورزی از طریق گشت های یگان حفاظت اراضی، گزارش های تلفنی و سامانه 131 با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز با کمک و همراهی مراجع قضایی و عوامل انتظامی به شدت برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان بروجن قلع و قمع شد

63 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان بروجن قلع و قمع شد