مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:102024-01-17سياسي

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم


عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی برخی اعضای شورا گفت: نمی شود چند نفر یک طرح ضربتی را بنویسند و به صحن بیاورند در حالی که برخی لوایح شهرداری بیش از دو سه ماه است که بر زمین مانده اند.

- ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی برخی اعضای شورا گفت: نمی شود چند نفر یک طرح ضربتی را بنویسند و به صحن بیاورند در حالی که برخی لوایح شهرداری بیش از دو سه ماه است که بر زمین مانده اند.

سیاوش محمودی در نشست خبری که شامگاه سه شنبه (26 دی ماه) برگزار شد، با اشاره به مسائلی که در فضای شهر اهواز پیش آمده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا امکان تشکیل بالغ بر 9 جلسه فوق العاده به صورت رسمی میسر نبوده است ابهاماتی و سوالاتی در مورد دلیل غیبت شش عضو شورای شهر ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: می گویند شورا نهاد عمومی و برخاسته از رای مردم است و در قانون آمده است که اکثریت مطلق به هر جمع بندی برسند باید دیگران تبعیت کنند اما چرا این شش نفر (مخالف طرح برکناری شهردار) نسبت به قانون تمکین نمی کنند؟ محمودی گفت: در دو سال گذشته با وجود اینکه اختلاف نظر و سلیقه وجود داشت اما تلاش بر این بود که موضوعات شورا را در فضای همدلی، وحدت، همراهی و هم افزایی جلو ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم