مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 09:302024-01-16بين الملل

به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک های شمال سرزمین های اشغالی


منابع رسانه ای صبح امروز (سه شنبه) از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در چند شهرک صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی خبر دادند.

- منابع رسانه ای صبح امروز (سه شنبه) از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در چند شهرک صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه الجزیره در این باره گزارش داد که آژیرهای خطر در هشت شهرک در منطقه الجلیل علیا به صدا درآمده است.

طبق این گزارش، گزارش های اولیه حاکی از نفوذ چند پهپاد از خاک لبنان به الجلیل است.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفت اکتبر، حزب الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین های اشغالی فلسطین به صورت روزانه و تقریبا 24 ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

رسانه های عبری گزارش داده اند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده ها پایگاه نظامی آن ها توسط حزب الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو بنیامین نتانیاهو مجبور به تخلیه هزاران شهرک نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک های شمال سرزمین های اشغالی

به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک های شمال سرزمین های اشغالی