مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:102024-01-20سياسي

عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی درگذشت


استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: به اطلاع مردم شریف و ولایتمدار آذربایجان شرقی می رساند که سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس، زین العابدین رضوی خرم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، عابدین خرم که در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز بستری بود، به علت بیماری ریوی و عوارض جانبازی دوران دفاع مقدس درگذشت.

استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: به اطلاع مردم شریف و ولایتمدار آذربایجان شرقی می رساند که سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس، زین العابدین رضوی خرم، استاندار جهادی و انقلابی استان مان، پس از عمری مجاهدت در راه آرمان های نظام و انقلاب و تحمل جراحات ناشی از جنگ، لحظاتی قبل دعوت حق را لبیک گفته به یاران شهیدش پیوست .

استانداری آذربایجان شرقی، درگذشت این رزمنده خستگی ناپذیر و ولایی را محضر رهبر معظم انقلاب (مدّ ظلّه العالی)، مردم شریف استان و رییس جمهور مردمی، تسلیت می گوید و از خداوند متعال برای بازماندگان آن بزرگمرد انقلابی، صبر جزیل و برای شادی روح وی، علو درجات را طلب می کند.

آل هاشم درگذشت استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی، درگذشت زین العابدین خرم رضوی استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت و اعلام کرد: خبر درگذشت ناباورانه انسان اخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی درگذشت

عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی درگذشت