مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:402024-01-06فرهنگي

بازیگر «هشدار برای کبری 11» درگذشت/ فوت پدر به همراه 2 دخترش


الیور در دوران حرفه ای خود با بازیگران برجسته ای مانند جورج کلونی در «آلمانی خوب» در سینما حضور داشته باشد و در بیش از 60 فیلم و برنامه تلویزیونی از جمله «والکری» با تام کروز و «باشگاه مراقبان بچه ها» در زادگاهش آلمان بازی کرده بود.

- بازیگر هشدار برای کبری 11 درگذشت/ فوت پدر به همراه 2 دخترش الیور در دوران حرفه ای خود با بازیگران برجسته ای مانند جورج کلونی در آلمانی خوب در سینما حضور داشته باشد و در بیش از 60 فیلم و برنامه تلویزیونی از جمله والکری با تام کروز و باشگاه مراقبان بچه ها در زادگاهش آلمان بازی کرده بود.

وی در 2 فصل بازیگر سریال پلیسی موفق هشدار برای کبری 11 بودو محبوبیت زیادی برای بازی در این سریال کسب کرده بود.

کریستین الیور بازیگر 51 ساله، همراه با دخترانش مادیتا 10 ساله و آنیک 12 ساله و همچنین خلبان رابرت ساکس در یک سانحه هوایی از دنیا رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ان دی تی وی، کریستین الیور روز پنجشنبه در سانحه یک هواپیمای شخصی تک موتوره جان باخت.

کریستین الیور بازیگر سینمای آلمان و هالیوود که برای بازی در مسابقه سرعت شهرت داشت، در یک سانحه هوایی در دریای کاراییب درگذشت.

این خبر تنها چند روز پس از آن منتشر شد که الیور پیامی امیدوارکننده در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و هیجان خود را برای سال 2024 ابراز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر «هشدار برای کبری 11» درگذشت/ فوت پدر به همراه 2 دخترش

بازیگر «هشدار برای کبری 11» درگذشت/ فوت پدر به همراه 2 دخترش