مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 11:302024-01-12سياسي

ضرورت جلوگیری از متروکه شدن کالاهای توقیفی درانبارهای اموال تملیکی


نماینده قوه قصاییه در سازمان اموال تملیکی گفت: باید از متروکه شدن کالاهای توقیفی درانبارهای اموال تملیکی جلوگیری شود و این کالاها در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عباس پوریانی حاکم شرع و نماینده قوه قصاییه در سازمان اموال تملیکی  پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت اموال تملیکی استان در سنندج،  به آسیب های معضل قاچاق اشاره و اظهار کرد: باید از متروکه شدن کالاهای توقیفی در انبارهای سازمان اموال تملیکی جلوگیری کنیم و در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف این اقلام اقدام شود.

وی وضعیت انبارهای استان را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: طی بازدیدی که از انبارهای اموال تملیکی استان داشتم کالاهای متروکه ای مشاهده نشد.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی افزود : تعداد 14 فقره پرونده در دادگستری کردستان و 250  فقره در  شعب تعزیرات حکومتی استان در انتظار صدور رای و در حال رسیدگی هستند، امیدوارم با پیگیری بعمل آمده شاهد صدور آرای این پرونده ها در آینده نزدیک باشیم.

وی افزود: گمرکات استان باید با سازمان جمع آوری اموال تملیکی ارتباط و تعامل مستمر و موثری داشته باشند تا از تضییع اموال توقیفی پیشگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جلوگیری از متروکه شدن کالاهای توقیفی درانبارهای اموال تملیکی

ضرورت جلوگیری از متروکه شدن کالاهای توقیفی درانبارهای اموال تملیکی