مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 00:002024-01-01اجتماعي

چتر حمایت قضایی برای کودکان و زنان آسیب دیده گسترده تر می شود


دادستان مرکز مازندران از راه اندازی مجتمع شوق زندگی با هدف پایش، شناسایی و پیگیری آسیب های اجتماعی در قالب حمایتی، مشاوره ای، قضایی از کودکان کار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، جلسه پیگیری آسیب های اجتماعی در قالب حمایتی، مشاوره ای، قضایی از کودکان کار، بی سرپرست، بدسرپرست و زنان در معرض آسیب در راستای کاهش آسیب های اجتماعی دوشنبه شب در دادستانی مرکز استان برگزار شد.

این جلسه با حضور دستگاه های متولی نظیر استانداری، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شهرداری و آموزش و پرورش و بهزیستی برگزار و ابعاد مختلف این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

محمد کریمی دادستان مرکز استان مازندران در این جلسه اظهار کرد: با پیشنهاد امروز  اعضا، مقرر شد تیم پنج نفره ای از نمانیدگان دستگاه های یاد شده به استان خراسان رضوی اعزام شوند و از نزدیک با چگونگی فعالیت مجتمع شوق زندگی در مشهد مقدس که برای اولین بار شروع به کار کرده است بازدید میدانی به عمل آورند.

وی گفت: پس از بازگشت این هیات پنج نفره اعزامی به مشهد مقدس و وصول گزارش آنان، در جلسه ای متشکل از اعضای یاد شده در خصوص نحوه اجرا و راه اندازی این مجتمع و اهداف و دامنه فعالیت های آن تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر حمایت قضایی برای کودکان و زنان آسیب دیده گسترده تر می شود

چتر حمایت قضایی برای کودکان و زنان آسیب دیده گسترده تر می شود