مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 00:102023-12-31سياسي

اعتبار گذرنامه ها 10 ساله می شود؟


رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا از برگزاری جلسات مختلف مبنی بر افزایش مدت زمان اعتبار گذرنامه ها خبر داد و گفت در این زمینه منتظر تصویب نهایی در مجلس شورای اسلامی هستیم.

-  رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا سردار علی ذوالقدری در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از صدور بیش از 4 میلیون و صد هزار جلد گذرنامه از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با بیان اینکه گذرنامه بین المللی برای سفر به تمامی کشورها به جز رژیم صهیونیستی اعتبار دارد تصریح کرد: اعتبار گذرنامه بین المللی 5 ساله است که با برگزاری جلساتی در وزارت کشور توافق شد که اعتبار گذرنامه بین المللی به 10 سال افزایش یابد که این موضوع به تایید هیأت وزیران رسیده و هم اکنون جهت تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال گردیده است.

وی با بیان این مطلب که هر گذرنامه دارای یک شناسه است گفت: در داخل گذرنامه ها نیز مانند تمام کارت های معتبر چیپ یا شناسه ای وجود دارد که اطلاعات سجلی افراد در آن ذخیره شده و این یک روش متداول در تمام کشورهاست که نشان از پیشرفت کشور دارد.

سردار ذوالقدری مدت زمان درخواست تا دریافت گذرنامه را بین 4 تا 6 روز عنوان و خاطرنشان کرد: با ثبت درخواست افراد در دفتر پلیس+10 مبنی بر صدور گذرنامه و ارائه مدارک ، مراتب به پلیس گذرنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار گذرنامه ها 10 ساله می شود؟

اعتبار گذرنامه ها 10 ساله می شود؟