مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 15:252023-12-28سياسي

وزیر آموزش و پرورش بزرگ ترین مجتمع آموزشی کشور افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت مجتمع آموزشی «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» بزرگ ترین مجتمع آموزشی کشور با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با 40 کلاس درس .

- با حضور وزیر آموزش و پرورش مجتمع آموزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ ترین مجتمع آموزشی کشور با 40 کلاس درس در کرمان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت مجتمع آموزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ ترین مجتمع آموزشی کشور با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با 40 کلاس درس در شهرک شهرداری کرمان به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاح بزرگ ترین مجتمع آموزشی کشور در سال جاری اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر، حمیدرضا خان محمدی رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آموزش و پرورش، جمعی از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان نیز حضور داشتند.

در این مراسم رضا هدایتی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: این اداره کل بر آن شد که با ساختن مدرسه ای به نام سردار سپهبد حاج قاسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش بزرگ ترین مجتمع آموزشی کشور افتتاح شد

وزیر آموزش و پرورش بزرگ ترین مجتمع آموزشی کشور افتتاح شد