مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:352024-01-10اجتماعي

اولویت بندی مدیریت شهری در خدمات رسانی به محلات کم برخوردار تبریز


شهردار تبریز بر اولویت بندی در برنامه ریزی ها با رویکرد خدمات رسانی به مردم به ویژه در محلات کم برخوردار تاکید کرد و گفت: اعتمادسازی مردمی برای جلب مشارکت شهروندان و توسعه عمرانی جنوب غرب تبریز بسیار حائز اهمیت است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز بر اولویت بندی در برنامه ریزی ها با رویکرد خدمات رسانی به مردم به ویژه در محلات کم برخوردار تاکید کرد و گفت: اعتمادسازی مردمی برای جلب مشارکت شهروندان و توسعه عمرانی جنوب غرب تبریز بسیار حائز اهمیت است.

یعقوب هوشیار ظهر امروز، 20 دی با حضور در شهرداری منطقه 7 به بررسی برنامه ها، پروژه ها و وضعیت فعالیت های این منطقه در حوزه های مالی، عمرانی و خدماتی پرداخت.

وی با اشاره به ظرفیت های درآمدی جنوب غرب شهر اظهار کرد: پتانسیل های بسیاری برای کسب درآمدهای پایدار وجود دارد و به واسطه اقدامات موثر در این خصوص می توان خدمات ویژه ای برای رفاه و توسعه این منطقه برای سال آتی پیش بینی کرد.

وی استفاده بهینه از ظرفیت های بالقوه منطقه 7 را مهم دانست و افزود: ظرفیت های درآمدی منطقه بسیار زیاد بوده و پتانسیل های مختلفی برای کسب درآمدهای پایدار وجود دارد که به واسطه اقدامات موثر در این خصوص خدمات ویژه ای برای رفاه و توسعه این منطقه می توان پیش بینی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت بندی مدیریت شهری در خدمات رسانی به محلات کم برخوردار تبریز

اولویت بندی مدیریت شهری در خدمات رسانی به محلات کم برخوردار تبریز