مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 20:052024-01-14اقتصادي

تولید نفت کشور به 3 میلیون و 400 هزار بشکه در روز رسید


هنگام تحویل دولت، تولید نفت روزانه 2میلیون و 107هزار بشکه در روز بود و با تلاشی که انجام شد به بیش از 3میلیون و 400هزار بشکه رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، محسن خجسته مهر امروز در آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت که در خوزستان برگزار شد اظهار داشت: وقتی که جمعی از مردم خوزستان با مقام معظم رهبری دیدار کردند ایشان خوزستان را به عنوان نقطه ممتاز نسبت به سایر استان ها دانست و گفت؛ خوزستان جایی است که شهدای سایر استان ها در این سرزمین شهید شده اند و نقطه وصل و اتحاد همه ی کشور بود ، امروز نیز این رشد اقتصادی در خوزستان نقطه همبستگی و اتحاد کشور است و به این امر باور داریم که رشد اقتصادی و تولید کشور از خوزستان و استان های همجوار است.

وی افزود: بین یک حکمرانی و راهبری مطلوب و حضور میدانی یک ارتباط مستقیم وجود دارد اگر می خواهیم یک حکمران و راهبر مطلوب باشیم باید حضور میدانی مطلوب میان همه کارکنان حوزه صنعت نفت و گاز در 16 استان کشور داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: با شروع به کار دولت سیزدهم یک رویکرد مهم مد نظر بود و از شرکت نفت خواسته شد پس از یک دوره رکود، رشد تولید محقق شود، به سرمایه گذاری و توسعه میادین به ویژه میادین مشترک توجه شود و بازار های جدیدی کشف شوند، هنگام تحویل دوره حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نفت کشور به 3 میلیون و 400 هزار بشکه در روز رسید

تولید نفت کشور به 3 میلیون و 400 هزار بشکه در روز رسید