مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:452023-12-23سياسي

تبدیل ناحیه صنعتی راز و جرگلان به شهرک صنعتی


رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس گفت: برای توسعه استان در حوزه تسهیلات بانکی باید تسهیلات تکلیفی خراسان شمالی از تسهیلات سایر فصول جدا شود.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس گفت: برای توسعه استان در حوزه تسهیلات بانکی باید تسهیلات تکلیفی خراسان شمالی از تسهیلات سایر فصول جدا شود.

محمد وحیدی امروز (شنبه، دوم دی ماه) در شورای برنامه ریزی استان شمالی، اظهار کرد: اعتبارهای استانی طرح های عمرانی در لایحه بودجه سال 1403 نسبت به بوجه امسال، 35 درصد افزایش یافت که گام مثبتی برای توسعه استان ها محسوب می شود.

نایب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: میزان اعتبار تملک دارایی استانی در لایحه بودجه افزایش یافت و اختیار استان ها بیشتر شده است.

امید می رود با این شرایط، اقدامات خوبی برای عمران و آبادی انجام شود.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به متقاضیان از محل منابع تبصره 18 بیان کرد: این تسهیلات با رویکرد اشتغال آفرینی پرداخت می شود؛ اما میزان عملکرد بانک ها خیلی مناسب نبوده است.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس با اشاره به اینکه میزان مصارف بانک های استان از میزان منابع آن بیشتر است، گفت: انتظار می رود در این باره، موضوع تسهیلات تکلیفی بانک ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل ناحیه صنعتی راز و جرگلان به شهرک صنعتی

تبدیل ناحیه صنعتی راز و جرگلان به شهرک صنعتی