مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:252024-01-16بين الملل

پیش بینی فرمانده سابق ناتو در مورد جنگ اوکراین


یکی از فرماندهان آمریکایی سابق ناتو می گوید اگر غرب اوکراین را رها کند، روسیه این کشور را در جنگ شکست خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیلیپ بریدلاو فرمانده آمریکایی سابق ناتو می گوید اگر غرب از حمایتش از کشور اوکراین دست بردارد، روسیه می تواند اوکراین را شکست دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک ، بریدلاو که از سال 2013 تا سال 2016 فرمانده ارشد ناتو بود، عنوان کرده است اگر غرب اوکراین را در جنگ با روسیه رها کند، ده ها هزار اوکراینی دیگر تحت تاثیر این جنگ بدون حمایت های کشورهای غربی خواهند مرد و شکست اوکراین حتمی خواهد شد.

وی عنوان کرده است: اگر غرب اوکراین را رها کند، این کشور با قدرت به جنگ با روسیه ادامه خواهد داد اما ده ها هزار اوکراینی دیگر تحت تاثیر این جنگ خواهند مرد و در نهایت روسیه تمام خاک اوکراین را برای یک بار دیگر تصرف کرده و این کشور دوباره دست نشانده روسیه خواهد شد.

این فرمانده سابق ناتو پیشتر هم در جریان اظهاراتی در رابطه با جنگ میان روسیه و اوکراین عنوان کرده بود که روسیه در این جنگ پیروز خواهد شد چرا که نیروهای بیشتر دارد و از عمق راهبردی بهتری برخوردار است.

وی سپس با اشاره به پیروزی نهایی روسیه در این جنگ عنوان کرد که جنگ میان اوکراین و روسیه دقیقا همانطوری که سیاستگذاران غربی می خواهند و می خواستند پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی فرمانده سابق ناتو در مورد جنگ اوکراین

پیش بینی فرمانده سابق ناتو در مورد جنگ اوکراین