مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:002023-12-24سياسي

ماجرای انفصال از خدمت شهردارهچیرود چیست؟


جعفر ردایی شهردار سابق چالوس و شهردار فعلی هچیرود طی شکایت یکی از پیمانکاران شهرداری چالوس مبنی بر قصور در پرداخت به موقع مطالبات با صدور رای دو ماه انفصال از خدمت مواجه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس،طی روزهای گذشته خبری مبنی بر انفصال از خدمت شهردار هچیرود دست به دست در فضای مجازی چرخید.

خبری که در آن زمزمه شده بود که شهردار هچیرود طی شکایت یکی از پیمانکاران در شهرداری چالوس حکم انفصال از خدمتش صادر شده است.

بر اساس پیگیری های خبرنگار فارس، جعفر ردایی شهردار سابق چالوس و فعلی هچیرود طی شکایت یکی از پیمانکاران شهرداری چالوس مبنی بر قصور در پرداخت به موقع مطالبات با صدور رای دو ماه انفصال از خدمت مواجه شد.

  در این زمینه شهرداری و شورای اسلامی شهر هچیرود طی اطلاعیه رسمی این خبر را  تأیید کرد که در یکی از بخش های این اطلاعیه عنوان شده است؛ در طول یک سال گذشته یکی از پیمانکاران شهرداری چالوس با مراجعه به مراجع قضایی مدعی شد که مطالبات خود که مربوط به دوران قبل از تصدی  جعفر ردایی در شهرداری چالوس بوده و منجر به رای دادگاه شده را با تأخیر دریافت داشته و شهردار وقت چالوس (جعفر ردایی) متهم به قصور در پرداخت به موقع مطالبات وی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای انفصال از خدمت شهردارهچیرود چیست؟

ماجرای انفصال از خدمت شهردارهچیرود چیست؟