مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:252024-01-11سياسي

اهمیت ثبت وقایع حیاتی چهارگانه در برنامه ریزی های دقیق برای توسعه کلان


فرماندار تبریز با بیان اینکه ثبت وقایع حیاتی چهارگانه در بحث برنامه ریزی های دقیق برای توسعه کلان بسیار اهمیت دارد، گفت: دستگاه های متولی در ثبت وقایع حیاتی باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و در مدت زمان تعیین شده داده های مربوطه را برای ثبت احوال ارسال کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز با بیان اینکه ثبت وقایع حیاتی چهارگانه در بحث برنامه ریزی های دقیق برای توسعه کلان بسیار اهمیت دارد، گفت: دستگاه های متولی در ثبت وقایع حیاتی باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و در مدت زمان تعیین شده داده های مربوطه را برای ثبت احوال ارسال کنند.

یونس فاتح در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان اظهار کرد: برای توزیع عادلانه فرصت ها و رضایتمندی شهروندان، دستگاه های خدمات رسان برای احراز هویت در راستای تکریم ارباب رجوع از سامانه های هویتی ثبت احوال استفاده نمایند.

رییس ثبت احوال شهرستان تبریز نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهروندان برای دریافت خدمات از سامانه سهیم ثبت احوال استفاده نمایند، گفت: در راستای تمرکز زدایی و دسترسی بیشتر و بهتر مردم به کلیه خدمات، ثبت احوال تبریز با چهار مرکز و 44 دفتر پیشخوان در سطح شهرستان خدمات ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت ثبت وقایع حیاتی چهارگانه در برنامه ریزی های دقیق برای توسعه کلان

اهمیت ثبت وقایع حیاتی چهارگانه در برنامه ریزی های دقیق برای توسعه کلان