مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:502024-01-06سياسي

اعتبارات مرتبط با آسیب های اجتماعی در محل خودش هزینه شود


معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: هزینه اعتبارات آسیب های اجتماعی در محل خود، ارائه گزارش اقدامات در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی برای جذب کامل اعتبارات و جلوگیری از بازگشت منابع اختصاصی به صورت جدی در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

- ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: هزینه اعتبارات آسیب های اجتماعی در محل خود، ارائه گزارش اقدامات در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی برای جذب کامل اعتبارات و جلوگیری از بازگشت منابع اختصاصی به صورت جدی در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

احسان کامرانی امروز (شانزدهم دی ماه)، در ششمین جلسه شورای اجتماعی استان با اشاره به اقدام کور تروریست ها در به شهادت رساندن جمعی از هموطنان در سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: تروریست های کور دل از روی زبونی و استیصال دست به این اقدام جنایتکارانه زدند.

وی گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قلب ایرانیان جای دارد و با این اقدامات بزدلانه تروریست ها و حامیانشان علی الخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی از یادها فراموش نخواهد شد و راهش با قوت ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: جنایت تروریست ها در به شهادت رساندن و زخمی کردن جمع زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات مرتبط با آسیب های اجتماعی در محل خودش هزینه شود

اعتبارات مرتبط با آسیب های اجتماعی در محل خودش هزینه شود