مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:402024-01-06اجتماعي

عوامل مهم طلاق در کشور شناسایی شد


مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی درباره عمده مشکلات زوجین که به دلیل آن تصمیم به طلاق گرفته اند توضیحاتی ارائه داد.

- معصومه توکلی درباره طرح ارتقای کیفیت خدمات مشاوره و روانشناختی در مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی دولتی گفت: بر اساس نیازسنجی انجام شده از روانشناسان، مشاوران و مراجعین و بمنظور ارتقای کیفیت خدمات مشاوره و روانشناسی، ارتقای سطح دانش و مهارت های مشاوران در دستور کار قرار گرفت.

به همین منظور در ابتدا اولویت های آموزشی تعیین شد و سپس برنامه ریزی آموزشی لازم انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در همین رابطه و به منظور بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده توسط مشاوران، در طول سال چندین دوره آموزشی با حضور اساتید بنام و مطرح در سراسر کشور به صورت منطقه ای به مورد اجرا گذاشته می شود.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در باره بیشترین خدماتی که در مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی ارائه می شود، تصریح کرد: در این مراکز خدمات مشاوره و روانشناسی در زمینه های خانواده، پیش از ازدواج، زوج درمانی، تربیت کودک و نوجوان، بالینی، تحصیلی تربیتی، سالمندی، اعتیاد و… ارائه می شود، در برخی از مراکز، دوره های آموزشی (از قبیل مهارت های زندگی، آموزش پیش از ازدواج، آموزش فرزندپروری، آموزش روابط زوجین و…) نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل مهم طلاق در کشور شناسایی شد

عوامل مهم طلاق در کشور شناسایی شد