مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:352024-01-14بين الملل

رای دهندگان آمریکایی هیچ علاقه ای به بایدن و ترامپ ندارند


نظرسنجی های جدید انتخاباتی در آمریکا حاکی از این است که اکثر رای دهندگان در این کشور هیچ تمایلی به روی کار آمدن مجدد بایدن و ترامپ در جریان انتخابات 2024 ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظرسنجی آسوشیتدپرس و موسسه نظرسنجی NORC که از 30 نوامبر تا 4 دسامبر انجام شد، نشان داده است که کمی بیش از 50 درصد از آمریکایی ها تا حدودی از اینکه دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا نامزد اصلی حزب جمهوری خواه و جوبایدن رییس جمهور کنونی این کشور به عنوان گزینه اصلی حزب دموکرات انتخاب شوند، ناراضی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیواس ای تودی نظرسنجی دیگری از سوی اکونومیست و YouGov نیز که از تاریخ 9 دسامبر تا 12 دسامبر انجام شد، نشان می دهد که اکثریت مشابهی از رای دهندگان آمریکایی مخالف نامزدی دوباره بایدن و ترامپ در انتخابات 2024 هستند.

این احساسات زمانی بیشتر شده است که رای دهندگان به فصل شروع انتخابات مقدماتی نزدیک می شوند.

با این حال هنوز هم هر دو نامزد انتخاباتی در بین رقبای هم حزبی خود پیشتاز بوده و بیشترین شانس را برای نامزدی در انتخابات پیش روی این کشور دارند.

با وجود نارضایتی رای دهندگان از ترامپ و بایدن طی نظرسنجی که در ماه نوامبر در دانشگاه مارکت آمریکا در ایالت ویسکانسین، 76 درصد از دموکرات ها نظر مثبتی نسبت به بایدن داشته و 78 درصدشان هم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای دهندگان آمریکایی هیچ علاقه ای به بایدن و ترامپ ندارند

رای دهندگان آمریکایی هیچ علاقه ای به بایدن و ترامپ ندارند