مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 19:252024-01-05سياسي

کابوس حاج قاسم برای دشمن تمام نشدنی است


سردار محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز جمعه 15 دی ماه گفت: کابوس حاج قاسم سلیمانی برای دشمن تمام ناشدنی است و هر ساله این کابوس برای دشمنان میهن اسلامی و استکبار ترسناک تر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز جمعه 15 دی ماه در حاشیه مراسم راهپیمایی مردم کرمانشاه که در محکومیت حادثه تروریستی کرمان ضمن تسلیت شهادت ده ها هم وطن در مسیر گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: ایران و جوانان این مرزوبوم آن قدر مقتدر شده است که دشمنانش چشم دیدنش را ندارند.

وی بابیان این که حامیان این اقدام تروریستی جز آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست، افزود: این اقدام رذیلانه چیزی جز اوج رذالت و حقارت آن ها و افرادی که از چنین اقداماتی دفاع می کنند، نیست.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه حاج قاسم سلیمانی به کابوسی تمام نشدنی برای دشمنان نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی تا وقتی که بود خار چشم دشمنان این نظام و انقلاب و کابوسی تمامی نشدنی برای بدخواهان ایران اسلامی بود، زمانی هم که به آرزوی خود شهادت دست یافت کابوس نام و یادش دست از سر منافقان و کوردلان برنداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابوس حاج قاسم برای دشمن تمام نشدنی است

کابوس حاج قاسم برای دشمن تمام نشدنی است