مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:022024-01-14سياسي

جذب حداکثری گردشگر به عربستان؛ زیارت حرمین شریفین بدون حجاب!+فیلم


در حالی که داشتن حجاب یکی از شروط تشرف به مسجدالحرام و مسجدالنبی (ص) است، حالا سعودی ها برای جذب گردشگران خارجی این محدویت را برداشتند.

- ورود بانوان بدون حجاب به مسجدالنبی(ص) بی توجهی به حجاب در شهرهای زیارتی عربستان در حالی است که وزیر گردشگری عربستان الخطیب می گوید که بانوان خارجی برای حضور در عربستان ملزم به داشتن حجاب نیستند و برای جذب گردشگر مانعی نداریم.

با این وجود، یکی از افراد تأثیرگذار عربستان محمد هاتف می گوید که خانه خدا تقدس دارد و اگر مسلمانان حالا سکوت کنند، در روزهای آینده بانوان بدون حجاب کنار کعبه عکس یادگاری می اندازند.

ورود بانوان بدون حجاب و آقایان با شلوارک در مسجدالنبی(ص) خانه خدا یک مکان زیارتی برای همه مسلمانان است که سعودی ها درباره آن تصمیم گیری می کنند، اما بسیاری از کشورهای اسلامی نسبت به اقدامات سعودی ها در تصدی حرمین شریفین اعتراض دارند و یکی از مسوولان عمره اندونزی می گوید که کشورهای مسلمان باید به صورت دسته جمعی در سازمان همکاری های اسلامی درباره نحوه مدیریت اماکن مقدس تصمیم گیری کنند و در کنار وضع قوانین به ویژه در موضوع حجاب، نظام نامه ای برای تشرف به خانه خدا و حرم نبوی تدوین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب حداکثری گردشگر به عربستان؛ زیارت حرمین شریفین بدون حجاب!+فیلم

جذب حداکثری گردشگر به عربستان؛ زیارت حرمین شریفین بدون حجاب!+فیلم