مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 00:402024-01-08سياسي

دبیر ستاد امر به معروف: حساب و کتاب شرکت های دولتی پشت دیوارهای شیشه ای باشد


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: باید حساب شرکت های دولتی پشت دیوارهای شیشه ای باشند، باید مردم بدانند شرکت هایی که ادعای زیاندهی می کنند تا مالیات ندهند چگونه پاداش های میلیونی و میلیاردی می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی دوشنبه شب در همایش پیام آوران معروف مازندران که در مجتمع اهل بیت ساری برگزار شد، اظهار کرد: مطالبه گری از مواردی است که با نظام سیاسی اسلام طراحی شده هرچند در قرن بیستم و بیست و یکم این مهم در بسیاری از کشورها در قالب سمن در حال اجرا است.

وی افزود: سمن ها با این هدف شکل می گیرند که مردم می خواهند در حاکمیت ها دخالت کنند و از طریق سمن این مطالبه های سیاسی و اجتماعی انجام می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اعلام اینکه نظام سیاسی اسلام یک هزار و 400 سال قبل این طراحی را در قالب فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد که مردم باید به حاکمان امر و نهی کنند، تصریح کرد: در آنجایی که یک واجب ترک می شود یا منکری انجام می شود باید وارد شد.

طاهری با بیان اینکه در حکومت امام علی(ع) نمونه هایی از این موارد مشاهده می شود که آن امام به مالک اشتر می گوید که حرف مردم را بشنود و مردم حق دارند مطالبه گری کرده و حاکمیت وظیفه دارد حرف مردم را بشنود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر ستاد امر به معروف: حساب و کتاب شرکت های دولتی پشت دیوارهای شیشه ای باشد

دبیر ستاد امر به معروف: حساب و کتاب شرکت های دولتی پشت دیوارهای شیشه ای باشد