مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:502024-01-16ورزشي

مهدی طارمی سفیر نیرو موتور شد


در آستانه جام ملت های آسیا، با حضور مدیران مجموعه نیرو موتور و استقبال گرم هواداران فوتبال ملی ایران، مهدی طارمی به عنوان سفیر برند نیرو موتور معرفی شد.

- مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران در جلسه معارفه و عقد قرارداد اظهار داشت: باعث افتخار است که توانسته ام با شرکت محبوب و پرآوازه ایرانی یعنی گروه صنعتی نیرو موتور قرارداد همکاری امضا کنم.

وی افزود: طی این سال های گذشته بارها و بارها نام نیرو موتور به گوش بنده خورده بود اما امروز با استقبال گرم شما و پذیرایی صمیمی شما متوجه شدم یک خانواده بزرگ و شریف است.

اگر اشتباه نکنم هزاران نفر از سفره بزرگ نیرو موتور ارتزاق می کنند و این باعث شادی و دلگرمی من است که می توانم به این عزیزان خدمت کنم و در راستای رونق به اقتصاد و صنعت کشور قدمی بردارم.

ستاره لیگ پرتغال افزود: همانطور که می دانید بنده پیش از این یک مسئولیت اجتماعی مهم بر گردنم داشته ام اما امروز و با انتخاب سفیر برندی نیرو موتور یک مسئولیت اجتماعی دیگر به مسئولیت های بنده اضافه شده است.

همانطور که شما اولویت اول شما جلب رضایت مردم ایران بوده است امیدوارم بتوانم در این راستا بیش از پیش با شما همگام بوده و سفیر خوبی برای نیرو موتور باشم و بتوانم رابط سفیر خوبی از جانب نیرو موتور بین مردم ایران باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی طارمی سفیر نیرو موتور شد

مهدی طارمی سفیر نیرو موتور شد