مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:002024-01-14اقتصادي

آغاز پرداخت تسهیلات 350 میلیونی در روستاهای زیر 25 هزار نفر کبودراهنگ


رییس بنیاد مسکن شهرستان کبوداهنگ از آغاز پرداخت تسهیلات مسکن 350 میلیون تومانی در روستاهای زیر 25 هزار نفر جمعیت این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس بنیاد مسکن شهرستان کبوداهنگ از آغاز پرداخت تسهیلات مسکن 350 میلیون تومانی در روستاهای زیر 25 هزار نفر جمعیت این شهرستان خبر داد.

محمدکرم معصومی در گفت وگو با ایسنا، افزود: این تسهیلات با نرخ 5 درصد و بازپرداخت 20 ساله با معرفی متقاضیان واجد شرایط به بانک های عامل شهرستان از امروز آغاز شده و متقاضیان برای تشکیل پرونده با در دست داشتن مدارک لازم می توانند.

وی افزود: معرفی نامه از دهیاری و در شهرهای کبودراهنگ، گل تپه و شیرین سو از شهرداری مربوطه، اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی، تصویر برابر اصل شده سند یا قولنامه معتبر، نقشه و پروانه ساختمانی دارای اعتبار، کدپستی محل سکونت متقاضی از جمله مدارک لازم برای تشکیل پرونده به منظور استفاده از این تسهیلات برای متقاضیان است.

معصومی خاطرنشان کرد: برای استفاده از این تسهیلات متقاضیان نباید خود و یا همسرشان از تسهیلات مسکن و یا زمین دولتی استفاده کرده باشند و به عبارتی فرم ج آنها نباید قرمز باشد.

وی تصریح کرد: تسهیلات 350 میلیون تومانی مسکن به آن دسته از متقاضیان که در حال استفاده از تسهیلات 200 میلیون تومانی هستند نیز مشروط به تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرداخت تسهیلات 350 میلیونی در روستاهای زیر 25 هزار نفر کبودراهنگ

آغاز پرداخت تسهیلات 350 میلیونی در روستاهای زیر 25 هزار نفر کبودراهنگ