مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:412024-01-03اجتماعي

تاوان سنگین مخدوش کردن پلاک خودرو


علی اصغر زارع، رییس پلیس راهور اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بررسی ها نشان می دهد تعداد زیادی از مردم برای امرار معاش و یا انجام امورات روزمره خود به وسیله موتورسیکلت تردد می کنند که به تبع هر موتورسیکلت هم خود به اندازه 6 دستگاه خودرو آلودگی هوا ایجاد می کند در حالی که طرح زوج و فرد تنها برای خودروها است و هیچ گونه محدودیتی برای موتورها اعمال نمی شود.

وی بیشتر شدن محدوده طرح زوج و فرد و همچنین اعمال محدودیت تردد برای موتورسیکلت ها را  از دیگر راهکارهای کاهش آلودگی هوا عنوان کرد و گفت: کاهش آلودگی هوا مستلزم مشارکت همه مردم و دستگاه ها در این حوزه است.

زارع با بیان اینکه طرح زوج و فرد از ساعت 8 تا 13 و 16 تا 21 اجرا می شود، تصریح کرد: به شهروندان توصیه می کنیم ساعات تردد خود را طوری برنامه ریزی کنند که دچار مشکل نشوند و یا در روزهایی که پلاک آنها مرتبط با طرح نیست در این محدوده تردد نکنند.

رییس پلیس راهور اصفهان به کسانی که با مخدوش کردن پلاک یا تغییر رنگ آن به دنبال دور زدن قانون هستند هشدار داد و گفت: این افراد مطمئن باشند دوربین های نصب شده در محدوده زوج و فرد تخلف آنها را ثبت کرده و در اولین جایی که مامور راهنمایی و رانندگی در آنجا باشد با وی حتماً برخورد قانونی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاوان سنگین مخدوش کردن پلاک خودرو

تاوان سنگین مخدوش کردن پلاک خودرو