مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:202024-01-20سياسي

جزییات راه اندازی کانال های تلویزیونی ویژه انتخابات در بوشهر


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: تا نیمه نخست بهمن ماه کانال های تلویزیونی ویژه انتخابات توسط صداوسیمای استان بوشهر در چهار حوزه انتخابیه این استان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر عصر امروز در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر، اظهار داشت: مردم با مشارکت حماسی و حضور حداکثری خود در انتخابات اهداف دشمنان را ناکام می کنند.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود:  مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت چهار مؤلفه اصلی در انتخابات است که در تحقق این مولفه ها اقدامات لازم انجام شده است.

وی تاکید کرد: تبلیغات زودهنگام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تخلف است که در این جلسه کاندیداهایی که اقدام به تبلیغات زودهنگام کرده اند بررسی و قرار شد تذکرات لازم به این داوطلبین انتخاباتی داده شود.

پورات با بیان اینکه بر اساس قانون انتخابات، تبلیغات زودهنگام تخلف محسوب می شود، گفت: نامزدهای انتخاباتی باید در هفته تعیین شده اقدام به تبلیغات کنند.

 وی با بیان اینکه در جلسه آینده برخی از داوطلبین با دعوت در جلسه تذکرات لازم به آنان ارائه می شود، عنوان کرد: تخلفات انتخاباتی در مناطق مختلف استان بوشهر با دقت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات راه اندازی کانال های تلویزیونی ویژه انتخابات در بوشهر

جزییات راه اندازی کانال های تلویزیونی ویژه انتخابات در بوشهر